Thursday, December 20, 2007

God Jul!


Det är något läskigt med folk (alla utan du Linnea!) som skriver riktiga julkort- herregud, orka? Dock får jag alltid dåligt samvete när de ligger där på hallmattan, då alla tecknade tomtar får mig att känna mig lite som en dålig människa eftersom jag inte klarat av en sådan enkel sak som att tjacka kort och plitat mitt namn på dem. Därför blir det ett mellanting detta år, eftersom alla som jag bryr mig om läser bloggen så ska jag hälsa er alla med bilden ovan att jag på Malin Anderssonskt vis tänker på er trots att jag inte skickat något käckt kort. Och till Malin Sandströms ära skall jag nästa år som julkort skicka er kort på när jag är riktigt, riktigt full.

4 comments:

Anonymous said...

Tack Malin!!
Aldrig förut har någon skickat eller tänkt skicka julkort till min ära....tycker kanske ändå att ett julkort på mig, Greta och Winda skulle vara snäppet bättre!

/En packande Malin (dock inte packad)

Theresa said...

jag hade ju dock föredragit killen på kortet i naturlig storlek.. men jag klarar mig med kortet också

Josefina said...

Naken man med tomteluva (slurp!) och tequila drickande katt och vi är kvitt ;)

Anonymous said...

Hej Malin!
Som en av alla dessa läskiga människor som skickar vanliga julkort...och faktiskt till och med gör dem själv (jag är värsta gradens läskiga människa) vill jag bara flika in att jag gjorde det med stor glädje och inte som någon påtvingad norm. Jag ville bara att du skulle vet att jag tänkte på dig... Kram!