Sunday, March 06, 2011

På mitt charmigaste humör

Söndagen har spenderats i sängen, under täcket, gråtandes och snorandes. Över absolut ingenting alls. Till slut fick Mr D komma hem från jobbet för jag pallade inte att gå ut med hunden.

Dagens händelser är inte ovanliga i vårt lilla hushåll. In fact, de har varit frekventa inslag i vår vardag sedan ungefär två veckor efter att jag började med de där pillren som enligt legenden har frigjort oss kvinnor. I mitt fall har de gjort mig till en galning som en gång i veckan funderar på att skära mig i armarna för att jag är så jäkla ledsen. Till pillrenas försvar skall dock tilläggas att de funkar the other way as well- en kvart efter att jag letat efter rakbladen så är jag skitglad igen.

Jag slutar med P-piller nu. Bums. They make me very, very psycho

No comments: