Sunday, June 15, 2008

Spinning around....

Allt har snurrat mycket, mycket fort den sista veckan. Jag har precis kommit tillbaka till Sundbyberg och betongen efter att ha kört bil tvärs över landet till byn och familjen, där lilla Bella döptes och planer gjordes till midsommar. Nu ska jag gå och lägga mig, för imorgon är det löpträning på morgonen, sedan ska jag lämna bilen till världens suraste Statoilanställde, jobba och spendera kvällen på Mosebacke tillsammans med Robyn...tisdag är det hejdågrejs med arbetskamraterna efter jobbet, onsdag ska det tränas spinning i nittio minuter och torsdag är min sista dag på jobbet, sedan ska jag sitta på tåget hem till la famillia igen eftersom syster yster fyller år...fast allt detta är bara kul, för sedan börjar det det riktiga infernot med det nya jobbet,

No comments: