Sunday, January 27, 2008

Veckan som varit

Lördagen den 19:e januari: Åkte till Skärholmen, upptäckte Bolagret och fick ett hem som inte längre påminner om en knarkarkvart.

Söndagen den 20:e januari: Jäkla bok som får mig att böla.

Måndagen den 21:a januari: Jag klappade på kommando i publiken.


Tisdagen den 22:a januari: Inget lyser upp en trist skittisdag som denna bild på Vladimir Putin i bar överkropp.


Onsdagen den 23:e januari: Tapas med favoriterna.


Torsdagen den 24:e januari: Eftersom jag har huvudet fullt av Akalla så glömmer jag bort Annas födelsedag.


Fredagen den 25:e januari: Tar ytterligare ett steg för att öka min svenskhet: har skaffat rikskuponger. På kvällen har jag middag men eftersom jag är en sådan gurka så tar jag inte fram kameran.

Lördagen den 26:e januari: Närmare ett hångel än så här har jag inte inte kommit i år.



2 comments:

Josefina said...

Yeah baby! Vilken vecka du har haft, och vilken helg vi har haft :) simma lugnt och så ses vi snart igen, förhoppningsvis även då utan så kallade 'fadäser' ;)

Anonymous said...

skärholmen rules! måste ju erkänna att skulle jag ligga med ngn president skulle jag välja vladi :P

/ f