Sunday, January 13, 2008

Dagens Bild 13/1 2008

Smartus Glasögonormus.
Det räckte med 24 timmar tillsammans med mina låneglasögon för att förstå att en vecka med de monstren framför datorn helt skulle förstöra min karriär. Alla som jag har visat dem för har vikt sig dubbla av skratt, till och med Mamma Andersson fnittrade när jag beskrev dem för henne över telefon. Därför har jag idag varit på Åhléns och tjackat brillor för 100 spänn.

Dessutom är jag numera innehavare av ett mycket...ja, vad ska man kalla det...intressant extra jobb. Lägenhetshandpenning, here I come.

2 comments:

Anonymous said...

Du är ju skitsnygg i de där glasögonen!! Lyssna inte på fnittret! Du passar jättebra i de mörka bågarna! Smartus glasögonormus...

Anonymous said...

ah de där var ju snyggiga fan du klär i brillor ju:) jag å andra sidan ser ut som en massmördare/ngn som är med i JAG och är gay..

/ f