Wednesday, March 07, 2007

Trötthet

Det har hänt ganska mycket sedan jag lämnade Madeira- Malin Andersson har nämligen gått och blivit vuxen! Jepp, jag har skaffat mig ett riktigt jobb och nästa vecka ska jag åka och storhandla kläder så att jag ser produktiv och rejäl ut. Jag har även fått en lägenhet som jag kan hyra i ett år. Mitt liv har alltså tagit en hundra procentig vändning sedan jag lämnade ön, vilket känns helt galet.
Just nu är jag ledig fram tills den 10:e april, då mitt jobb börjar. Och det jag gör är att sova- har sovit som en stock sedan jag fick reda på att jag blivit en anställd kvinna. Fast sakta har mina livsandar återvänt- idag har jag packat upp min resväska!! Dessutom har jag fikat med storbonden från Sillerud och lyssnat på hans skrönor. Det kändes verkligen att jag är hemma när jag hörde hans Sillerudsmål.
Nu ska jag nog återgå till att sova.
Over and out!

1 comment:

Theresa said...

Hej, Superkul att du har fått jobb. Hoppas att du kommer trivas. Nice med semester en månad först, det är du värd. Ska du hyra Jakobs lägenhet eller?

Här är allt som vanligt, mycket på jobbet och sena helger på helgerna som du kanske har läst ;-)

Ha det bra. kram