Monday, July 19, 2010

Galenskap

Det här är vår toalett för tillfället - visst känns det som om den skulle platsa in på ett Asiatiskt fängelse?

Och så kom då dagen då vi fick nycklarna till vår nya lägenhet, och renoveringsarbetet började direkt. Efter två dagar så tog vi dessutom beslutet att vi skulle flytta in så fort som möjligt, trots att lägenheten för närvarande saknar vissa golv och dusch, eftersom vi då skulle kunna använda vardagskvällarna mer effektivt i renoveringsarbetet om det bara är att gå och lägga sig när man är klar istället för att kuska ut till Södertälje.

Hela lägenhetsprojektet kantas av galenskap, jag inser det, men det är förbannat kul och känns riktigt bra. Och nu har vi hållit på i fyra dagar och man märker rejäl skillnad, och trots att vi stundtals varit trötta och slitna så har vi inte bråkat en enda gång. Håll tummarna att vi orkar hela vägen igenom.

1 comment:

Anonymous said...

yo! tack för igår:) kul med bild från "saw" hehe!

jag ser fram emot att komma och grilla på innegården i framtiden. såg klart krig&fred nu den var sorglig så jag vet inte om den får bli min nästa "tunnelbanebok" än.

första dan på jobbet idag och jag måste släpa mig till ica för att köpa frukt - åt fruktkrävarna...

ate logo! /f:et