Monday, September 07, 2009

Veckans mission

Det har slagit mig att jag går runt bland en massa småsaker som jag borde ha fixat för länge sedan, inte orkat- och varje gång jag påminns så blir jag trött och lite stressad över att det där ännu inte är fixat. Vad kan vara en bättre definition av negativ energi än just den där sugande stresskänslan?

Så denna vecka skall jag rensa- och följande saker skall därför fixas:
  • Lämna in kvitto för träningsbidrag.
  • Sy upp ett par byxor som hängt i min garderob i ett år.
  • Fixa till cykeln.
  • Anmäla till skyttekurs.
  • Fixa till min hall.
  • Röja i badrummet.
  • Röja i garderoben.

1 comment:

Anonymous said...

jag tänkte på dig igår för jag hade möte om min pension haha! jag sa det till pensionsmannen att jag har en kompis som är superekonom;)

skyttekursen måste man ha jägarexamen då eller får vanliga dödliga vara med?

/ f:et