Sunday, October 07, 2007

"Det är svårt att hitta en karl utan en diagnos"

Jag har varit lite slö på sista tiden med att logga in på mötesplatsen, men eftersom det är söndag idag, inget bra på TV och jag behöver en anledning till att inte städa så loggar jag in för att kolla om det kommit något intressant. Efter en minut blir jag fed up och loggar ut. Jag fattar att om du inte lagt ut ett kort så finns det en anledning till det, troligtvis att din fru inte ska komma på dig. Och nej, jag tänder inte på din rakade bringa, som du lagt ut bild på. Och hur fan vet du att jag har snygg kropp, det enda du har sett är en två centimeter stor bild på mitt ansikte.

För alla er som funderar på att pröva på internetdating så kan jag meddela att karlar är lika enfaldig på internet som in real life.

2 comments:

Theresa said...

NU tycker jag allt att du är lite väl pessimistisk...

Theresa said...

NU tycker jag allt att du är lite väl pessimistisk...