Wednesday, July 19, 2006

Uppdatering

Vär men har gjort att jag bara har sovit på sista tidenoch därför inte hunnit att skriva på länge. Men kort sagt kan man säga att detta har hänt:

- Största grejen: jag och min querido har haft ett rejält snack, och tro det eller ej, helt plötsligt kom en förklaring till allt som gnagt mig under den tiden vi har träffats. Jag trodde inte att det skulle finnas något som skulle kunna förklara alla konstigheter, men döm om min förvåning. Vår status just nu: fortfarande jobbig, men det har tillkommit extra energi.
-Ellinor ska sluta!
-Jag har skrivit en dikt och lagt upp på poeter.se.
-Jag har fyllt år.


Sedan tomhet.....

Jag lovar- jag ska sova ordentligt och sedan ska jag leva ett mer spännande liv så att jag har nåt att skriva om.

Dagens tack till Julie som gjorde detta till en bra dag endast genom en skypekonversation.

Ta hand om er i trafiken!

No comments: