Wednesday, June 01, 2011

The power of det goda samtalet

Idag gjorde jag sista dagen på jobbet för den här veckan, och mötte upp det goda samtalets främsta fanbärare, och tillsammans spenderade vi timmar i eftermiddagssolen tillsammans med våra vinglas. Trots att vårt möäte var mycket tidsbegränsat så känner jag mig som en ny människa tack vare all energi som vackra L bjöd på. Jag säger Merci Beaucoup, och hoppas att du fick något tillbaka.

Nu skall jag panikpacka. Imorgon åker jag och G till Budapest över helgen.

1 comment:

Josefina said...

Och jag ska också tacka! Det var - som det alltid är - ett rent nöje att träffa fröken A :) Och så fick man dricka rose i Gamla stan, vilket inte är illa pinkat :P

Ät nu gulash så du storknar, och så ses vi om nästan exakt en månad. Alla verka vi vilja dra österut...