Friday, August 22, 2008

What a difference a day makes


I tisdags var jag ledig. Ledig med innebörden inget arbete mellan 8-17, vilket var underbart! Istället umgicks jag hela dagen med fröken Lundblad, och tillsammans hamnade vi på ett ställe som rocked my world lite grand: nämligen alla barns våta dröm- Junibacken. Det var oväntat roligt, troligtvis berode det till stor del på sällskapet men att rumla runt i barndomsminnen är spännande även om man närmar sig trettiostrecket. När jag i onsdags återvände till skrivbordet var all trötthet borta, och ersatts med entusiasm- bara tack vare en enda dag.

Idag är jag återigen ledig eftersom jag om någon timme ska hoppa in i en Volvo kombi och sticka hem till mamma och pappa tillsammans med vännerna, där hela helgen ska spenderas ute i skogen. Sayonoara!

1 comment:

Josefina said...

Och jag hade minst lika roligt som du på Junibacken :) Tack för en finfin upplevelse den dagen!